Fy så slut jag är

Publicerad 2012-04-06 18:52:09 i Min - vår vardag

Hej hej alla.......

Idag har vi vare ute precis hela dagen och lekt på gården och donat på en massa flyttat skotrarna m,m
och nu har jag så ont i kroppen har haft en oturs dag med att göra illa sig med, gått in i saker slage huvudet i taket ne fy så lee jag är.känns som jag ska gå av i bitar och mitt huvud snurrar jag är helt slut alltså orkar inget mer idag nu skka jag hoppa in i duschen sedan sova så jag tänkte önska er en bra kväll mina fina läsare theja har jag lagt hon är lika snorig täppt feber som jag så bästa var att lägga henne så får hon vakna tidigare imorgon....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela