God kväll

Publicerad 2012-04-19 20:02:30 i Min - vår vardag

Då har jag pratat med barnmorskan...

Jag fick en ny tid om 2 veckor för en koll och om det inte ser bra ut får jag ett till ultraljud.
så får väl väta och se..
Men har funderat eftersom jag aldrig blir frisk och inte har något ork just då när jag får ont i lederna så åker jag nog in igen i helgen om det inte släpper för snart har jag ingen kraft kvar och bebis mår kanske inte så bra utav det å kanske kommer tidigare och de får den inte göra även fast jah skulle vilja ha Nuu... :P

Nu ska jag gå och vila som min kära mor tjatar om =) theja la jag rätt så tidigt idag eftersom hon vägra lyssna och jag inte har orken men hon somna typ direkt... Bättre att kliva upp tidigare imorgon =)
Hoppas alla ha en bra dag Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela