God morgon

Publicerad 2012-04-03 11:21:58 i Min - vår vardag

god morgon kära vänner...

Jag har skrivit ett inlägg tidigare idag men nu då jag kollar då finns det inte kvar fattar inte jag som hade skrivit så mycket =( så irreterande allt jävlas typ ...

Minns inte allt jag skrivit men men skriver nått liknade iallafall , Theja är lite trottsig idag men men låt det vara så just nu har jag lagt henne för en stunds vila så får vi se om det bättrar sig eller ej sen då ska jag börja dona på här i huset för det ska knäppas kort idag på hela huset någon som ska komma och göra det idag!
Det ska bli lite ordning och reda här nu inte bara idag utan alltid :P

Igår så var jag en dålig bloggmamma som inte hade en tid över att sitta här höll på med trappen som nu är snyggare runt om alltså väggarna =) Kommer en bild snart på det så ni får se själva....

Hmm igår fick vi tillbaka en hundvalp för det fanns allergier så himla tråkigt men så kan det vara ibland så nu har vi två tikar hemma igen ... Thejas vänner det hihi...

Ne nu ska  jag dona på här hemma hoppas ni har en fin solig dag som vi har!!

Kommentarer

Postat av: Malin mamma till Savannah

Publicerad 2012-04-03 17:38:59

Ibland känns det som om man inte alls har tid att blogga så kan jag med känna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela