Influensa

Publicerad 2012-04-09 15:41:41 i Dagens mama

Hem kommen från förlossningen bebisen mådde super själv mår jag så dåligt så vill bara försvinna jag har nog åkt på influensa som går igår fick jag tvär ont i magen benen armar sen fick jag så kallad frossa som heter duga sen då jag väl slappnade av då fick jag ont i revbenen och svårt å andas å ont som bara den så gick och tog ett hett bad så släppte lite smärta , så la jag mig klockan var då 3 på natten somnade en stund se. Vakna jag att jag ha så jäkla ont så blev tvungen att åka på akuten å då hamna ja på förlossningen men hon mådde super men inte jag nå muskler som Tage stryk så får leva på Alvedon å värme fy så le jag är så ont så.. Hoppas alla andra ha en bra dag.. Kram

Kommentarer

Postat av: Malin - mamma till Savannah

Publicerad 2012-04-10 00:05:14

Hoppas allt är bra med er båda nu <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela