Lördag

Publicerad 2012-04-14 18:25:21 i Min - vår vardag

God kväll alla läsare!!!

Här har det vare fullt hela dagen lång då vi varit borta.. Vi har vare hos faster Johanna hela dagen riktigt skoj barnen har verkligen lekt av sig idag theja är super trött och samma mig ska ta mig en dusch och hoppa i säng och glo på nå bra på tv hade jag tänkt sen har jag mått illa precis hela dagen så ha inte fått i mig så mycket ..

Theja har klippt sitt hår idag faster klippte så fint så och t tyckte de va kul:)

Ne hörs sen eller mer imorgon kram

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-04-15 07:36:51

Vad fin hon blev! :) Vi ska klippa Dewin nu i helgen sa vi för hans hår växer som ogräs medans Wilton knappt inte har något hår alls! :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela