sovit

Publicerad 2012-04-16 14:32:44 i Min - vår vardag

Hej på er =)
Nu har vi sovit en timme sov jag cirka och theja sov lite lägre men det kändes så bra då jag vakna av att theja vakna... Klev upp tog upp henne satt oss och fika lite mellis skorpor rån  lite saft men nu efter det så krymper jag ihop igen och känner mig som en tung påse =/ udra när detta ska släppa det är kanonväder ute för att theja ska få gå ut ett tag men känner ingen jäkla ork käner mig så himla dålig som mamma just nu det vill verkligen inte försvinna de är så tråkigt...Måste iallafall ut och ge valparna mat sen så får jag väl ta ut henne då också så får hon vara ute ett tag och bara leka med det hon vill leka med önska det fanns en sandlåda nu men den togs bort förra året för vi skka ha en ny.... jaja nu känns det som jag bara gnäller på här.. hehe illa ...
Nu ska jag försöka ta mig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela