Hello finisar.

Publicerad 2012-08-07 15:26:20 i Min - vår vardag

Good dag på er idag är det trist väder det regnar och det är grått mulet ute :/ så dålig jag är på att uppdatera här idag =/

Allt känns så tråkigt då vädret är så här trist har en trotsig tjej idag med som inte vill nått förutom att bråka och inte sova alls bara klättrar ur alla sängar jag lägger henne i så hon får vara vaken då helt enkelt... =) magnus har gjort klart garget idag äntligen var en betång bil här tidigare så =)


Själv är jag trött idag IGEN tråkiga mamman som bara är trötter...
På torsdag så är det dax för bvc besök såå kul ska bl å se vad sessan väger hellst hur lång hon blivit hihih...

Nu ska jag dricka lite kaffe här sedan kanske plocka lite få se vad jag orkar å hinner med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela