På väg

Publicerad 2012-08-15 14:46:29 i Junie

Ut vi sitter i bilen på väg slänga skräp som vanligt hehe sen ska vi handla igen saker som tagit slut såklart..

Imorse så vakna jag med Nack ont så typiskt att jag åker på allt då jag är som tröttast :/ Junie ha vare så grinig dom sista dagarna undra om de är gör att hon få mindre mat eller om de är något annat fel så jobbigt att inte veta va de är för fel :( just nu sover hon men för ett tag sedan så skrek hon rätt rejält å de skrämmer mig lite :/ jaja hoppas de släpper snart.. Mammas lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela