Äntligen

Publicerad 2012-12-10 22:56:54 i Kärlek

Nu sover min prinsessa helt utslagen tjej.. Mamma ädlare dig gumman verkligen avskyr att du inte vill börja prata mer :/ så man kunde förstå om du har ont eller mår dåligt bara eller är pigg. :/ i morgon dagis för henne och de vs ett tag sen nu så blir kul för henne å träffa barnen igen :)


Tro om jag själv kan sova nått varje natt juh halsen har börja igen känns ibland som nått täcker för så ja kan andas mindre å mindre å då får man panik som nu känns det som en torr fläck i halsen å det är obehagligt :/ får nog en till sådan hemsk natt alla sover nu förutom jag själv :( tycker lite små synd om mig själv får man tycka synd om sig själv ibland gör ni det ibland ? Älskar livet att jag får vara mamma till mina älsklingar dom gör att jag är jag att jag orkar allt utan dom är jag noll.. Mamma älskar Er enda till himmelen och tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela