Hejhej....

Publicerad 2012-12-21 16:36:56 i Bara Mami

Idag är en dag som är riktig jobbig iallafall för mig jag mår inte bra alls mår psykiskt dåligt och vill bara försvinna tills det är borta igen hatar att få panikångest å bara må skit å allt är skit typ nu är de jul snart om då ska man må bra och man ska vara glad hoppas detta vänder snarast. Skulle ha städat idag men inte bara för detta mående Junie är ledsen med och theja hon är iallafall lite glad tror dom känner av att mamma mår dåligt... Vill inte skriva nått här men gör de endå för det är som min dagbok :) hoppas alla ha en bra dag!!! Kram

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2012-12-21 18:19:25

hej varför mår du dåligt du måste ta reda på det tycker jag trivs du inte där ute så vet du att ni kan flytta det är inte många som trivs på landet du är ju van att bo i stan så känn efter vad du vill med dit mående det är viktigt att trivas och må bra

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-12-22 05:51:00

Jobbigt att må dåligt. Man måste hitta grunden till varför man mår så dåligt. Kanske går det att lösa. Kanske du behöver prata med någon? Lätta på ditt hjärta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela