Glad alla hjärtans dag alla fina där ute

Publicerad 2012-02-14 08:15:46 i Min - vår vardag

God morgon och glad alla hjärtans dag på er fina...

Idag fick jag noll sovmorgon var väl för jag fick det igår
fick kliva upp mycket tidigare än vanligt idag men det berodde på vår fina katt som sprang runt i hennes rum och lekte en massa så blev galen inombords då jag väl hörde henne. Så till slut la jag henne i vår säng men som sagt vägra somna så fick kliva upp men gjorde inte så mycket nu när jag endå är vaken och drucke kaffe...

Vi har iallafall försökt gjort en ny video då jag försöker få theja att säga hej i kameran men lite svårt igår var det roligare för det var första gången men får inte ut den videon så fick spela in genom videofy me så funka det den landar snart här på bloggen.. Men titta gärna på den hihi...
Vi ska få främande idag och det känns jätte kul att min syster och min kära mor + barn ska komma bli skoj för barnen... Puss och ha en bra alla hjärtansdag...

Kommentarer

Postat av: valeria

Publicerad 2012-02-14 09:23:24

Ha en fin alla hjärtans dag !

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-14 13:07:57

Glad alla hjärtans dag=)



Hooppas ni får en bra dag!



GUUUD vad gott med jordgubbar=)



Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-15 09:48:09

Åhh så gott det såg ut med choklad och jordgubbar=)



Och fina magen också! :)



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela