God kväll

Publicerad 2012-02-26 20:08:23 i Min - vår vardag

Hej hej alla glada där ute...

Här har vi en trött och slut gravid mamma som snart ska lägga sig i sin säng och se på wallander och sova hih

 men kanske somnar innan wallander eller mitt i vem vet så slut är jag idag..
Idag upptäckte jag en sak att jag har gått upp lite väl på mina lår och rumpa tog på mig ett par jeans som bruka vara för stora men nu var dom för tajta hujeda mig måste få någon ordning på detta så det ser bra ut inte bara massa häng :P

ähh mannen står i duschen och jag sitter här och vräker i mig chips och skriver.... Nu ska jag snart bortsa gadddarna och lägga mig ... Ha en bra kväll mina finaste läsare...

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-02-26 20:18:34

fick mig ett gott skratt då jag läste detta! ;)

först klaga över låren och vilja göra någe åt det och sedan äta chips!! Hihi!!

Njut av graviditeten!! :)

Postat av: Tula-Lina

Publicerad 2012-02-27 10:19:40

Sv; Hej! Min tik är schäfer/golden retriever/amstaff, dvs hon är en blandras. Hon är mycket fin. Vi tackar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela