Lördag

Publicerad 2012-02-25 10:30:11 i Min - vår vardag

God morgon kära vänner solen skiner idag hos oss
vi har haft många dagar med sol nu och så lär det nog bli också så underbart att de är på g att bli vår...
 Men det tr¨kiga är juh att jag blivit så himla förskyld har ont i hela annsiktet idag kan inte snyta mig heller =(
Theja har fått massa nya kläder av min syster jätte tack hon passar i det mesta...

nu slipper vi åka och handla vår jacka till tösen...  Idag skulle vi åkt ut och grilla med några bekanta men jag blev då dåligare inatt så blir nog bara inne för mig kanske går ut och kollar då mannen dona på med nybilen...

hoppas ni får en bra dag ute i solen... Puss

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-02-26 11:15:35

Sv: Vad skönt det måste ha varit :D Vad har ni gjort i helgen?

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-02-26 18:08:07

Kan bara skriva under detta inlägget :P



Sv: Jobbigt att vara förkyld :/ Du får krya på dig! Vi har haft fullt upp hela helgen med bla. besök och tripp till stan. Är helt slut idag! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela