Mornig

Publicerad 2012-02-03 09:38:16 i Min - vår vardag

Hej hej alla glada
tror ni det blev någon handling igår? näe det blev för sent så vart tvungen och lägga lilla damen för natten så idag blir det istället och vi ska hämta hem små kidsen med :) blir alltså en myshelg för oss...
Men så fruktansvärt kallt det är idag vi har haft 22 minus nu är det 20 minus huva tur vi åker bil
vad gör ni idag då sötnosar? Har ni lika kallt som vi har ? tyckte det räckte igår då det bara var 16
Aja ne nu ska jag dricka en kopp kaffe så jag vaknar till lite granna :P puss påer

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-02-03 10:13:46

Sv: Ja jag tycker oxå Alwida är väldigt fint. Jag tycker det passar ihop med Dewin och Wilton oxå! Det ska bli så mysigt att vi ska få en dotter denna gången.. Jag va så inställd på en tredje kille! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela