Tack för alla namnföslagen

Publicerad 2012-02-11 11:40:49 i Min - vår vardag

hej hej alla läsare där ute =)

Måste tacka för alla namnförslagen ni kommit på åt lillasyster...

Vi får helt enkelt se vad det blir för något då hon kommer =)

Just nu har jag lagt lilla tösen och ska strax laga till någon lunch tror det blir korv med bröd idag det är så gott om man har allt hemma till att he på hihi... Sedan väntar vi främande från vår fina vän janice som ska komma förbi en stund strax och inte nog med det så är det juh strålande sool ute och det mår man juh så bra utav av iallafall jag gör ni det med?  Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela