God morgon sunshine

Publicerad 2012-01-05 08:52:44 i Min - vår vardag

Snart helg eller =)

Så skönt med helg snart även fast jag har helg varje dag mest intill är juh bara hemma med min underbaring...
just nu har jag alla barn här hemma 4 st + liten i magen hihi som sparkade igår kväll lite granna men inte mycket undra när du ska sparka varje dag inte bara nån gång ibland på kvällstid...  Idag är det 6 dagar kvar till UL oj så jag längtar vill juh se om allt är bra där inne det är juh en oro jag har just nu..

Har två stycken killar nere i källaren just nu i pannrummet och suger ut massa fukt ur isoleringen som tog skada då det rann massa vatten...
Om ja kolla ut genom fönstert så ser jag nu att det har snöat inatt himla skoj. I helgen blir det skoter åkning om det inte blir för kallt som 10 - som förra helgen då vi skulle ut.. hoppas på varmt för vi ska åka allihopa med pulka bak å allt så mysigt =)
Vad har ni för helgplaner finisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela