God natt

Publicerad 2012-01-22 22:46:06 i Allmänt

Oj så dålig jag blivit på att blogga idag men måste vara för jag har haft mycket i helgen och myst för hela slanten älskar min familj så mycket. Imorgon är de sista jobb dagen för mannen innan sjukskrivning runt 2 veckor så kommer ha han hemma riktigt skönt hihi

Blev inget skoter idag för mamma Elin det blev bara för barnen dom större theja sov ute i vagnen och jag va inne och dona på och bara var. Skönt de ibland också. Nu ska jag se tv och sova
Hoppas alla haft en bra dag kram från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela