Sjuk mamma och kanske sjuk dotter

Publicerad 2012-01-13 10:14:48 i Bara Mami

Hej och god morgon
Idag är då inte mamma elin nå pigg vill lägga mig och vila men det går juh inte för Thejas skull Mår riktigt illa idag så himla ont i halsen sedan så mår ja illa också på det men illamående har jag haft lite titt som tätt så den vettetusan varför den kommer hit å dit känns alltid som på väg att bli magsjuk men den har försvunne men hoppas det gör det denna gång med palla ej magsjuka är hellre sjuk på andra vis.,. Snart ska jag ta theja lägga henne nere i sängen och sedan mig själv i sängen och hoppas på bättring då det är dax att stiga upp.

Sitter med en kopp tee nu som ska drickas upp sedan vänta in T som ska bli trötter... Huva låter hemskt att vänta in någon som ska bli lite trött som ska få sova så en annan ska få det men men inte varje dag det är så...


Hur är det med er alla där ute då?  vi hörs snart!!

Kommentarer

Postat av: PIADINA

Publicerad 2012-01-13 21:06:21

Tävla om ett lack från KANDEE SHOP!! Bra i Piadinas blogg :)



//PIADINA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela