trött mamma. En trottsig tid för lilla T

Publicerad 2012-01-12 11:40:40 i Theja

Hej alla fina där ute idag har vi en trött mamma Elin och en tjurig tjej som varit elak å sur å jätte ledsen sedan igår kväll Natt hon börja med att somna vid 7 tiden sen vakna vid 10 tror ja den  var sen så var hon vaken nån timma i sin säng och åt välling två gånger och bajjade sedan så klockan blev runt 12 och hon fortsatt skrika efter att jag bytt blöjan som ja inte upptäckte direkt. Då tänkte jag att näe nu är klockan 1 snart och hon bajjade rätt mycket så kanske var lite småhungrig men nej då la jag mig och tog med henne till min säng men där var det juh ljud från valparna så då ville hon kliva upp så då blev det hennes säng igen och då skrek vi ännu högre och som att nån var elak med henne jag visste in te vad jag skulle ta vägen visste inte vad felet var vet ej det idag heller =( så jobbigt det gör riktigt ont i mammas hjärta då det är så här hemskt på nätter och ibland på dagarna...

Just nu har jag satt upp hennes hår och leta fram lite bilder på Thejas ultraljud tänkte lägga ut om så ni får se dom med här på bloggen dom är rätt lika varnadra på ultraljudsbilderna..
Nu ska trötta mamman i huset ta sig en kopp kafffe och lägga ner tösen min och bara vila.. Puss kram saknar mannen min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela