trött och rätt så yr

Publicerad 2012-01-15 08:45:37 i Min - vår vardag

God morgon finisar!!!

Idag vakna theja tidigt igen men somnade om i sin säng en stund sen vakna igen så fick hon sova med mig Sova och sova vi såg tv och till slut fick kliva upp eftersom lillan inte ha den ron i sin kropp att sitta stilla pappan han låg kvar han igen och sover ännu

Idag ska vi kanske åka till härnösand och hälsa på min kära pappa och sedan mammsen på vägen med... skojsigt för oss :)  Nu känner jag mig yr vet ej varför men jätte trött och yr också så fick sätta mig ner hatar att vara yr känns som man drucke en massa =( och så ont i halsen jag få ha då bruka juh bara få bihålorna inte halsont men denna gång är det mer halsont Ja allt på samma gång idag... Får se om man går och vilar eller vad man gör... Kram på er finisar hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2012-01-15 10:39:36

Lågt blodtryck kan det vara om man känner sig yr, men det är ingen fara.. Men obehagligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela