Vilodag

Publicerad 2012-01-02 09:39:14 i Min - vår vardag

God morgon sötnosar!!

Idag vakna vi sent fick ligga kvar ett tag och kika på tv såg på emil faktiskt som va på tv men då tänke jag att theja kan juh inte sova hela dagen så väckte lillgosen stekhet idag och dricker en massa som tur är =)
Vet juh inte om ja ska låta henne få sova kanske är lika bäst vad tror ni??

Idag kommer alla barnen hem så det bli fullt hus
mysigt värre men jobbigt med ett sjukt litet barn men hoppas på bättring..
Idag har vi inget varmvatten så blir ingen dusch förns senareikväll kanske för det har gått sönder ett rör så det sprutade vatten nere i pannrummet igår från taket =(

nu ska jag dricka yoghurt och bara gosa med min underbara dotter.. Kram

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2012-01-02 10:34:50

Dom små kan ju sova bort febern.



Jag skulle låta henne sova så mycket hon själv vill. är man sjuk så är man. vi har en febrig lilleman är med.

Postat av: anna

Publicerad 2012-01-02 13:22:04

ring sjukvårdsupplysningen och tala om att hon har varit sjuk ett tag nu hon kanske behöver någon medicin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela