4 veckor

Publicerad 2012-07-06 10:06:53 i Junie

Idag är vår underbara lilla Junie en månad gammal oj hon tittade just ut tycker jag tiden bara rinner iväg mammas stora tjej.
Hon är en riktigt snäll tjej som knappt gråter hon äter var 3 timme ungefär och amingen fungerar hur bra som hellst och hon sover nästan hela natten äter en gång vid 4 tiden på nattetid sen vid 6-7 på morgonen Hon har börja jollra med och gillar sina små lekersak er som hänger ovan för skötbordet, Och hon till och med ler för oss lillstumpan... kläder har hon nu strl 50 mest men kan ha 56 med och i blöjor har jag börjat med 2orna för dom andra är lite tajt vid låren och blir röd..
Här har jag några bilder sen 1 vecka cirka...

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin , Wilton & Alwida

Publicerad 2012-07-06 14:18:20

Så fin hon är eran lilla Junie! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela