Helgen över

Publicerad 2012-07-08 11:02:27 i Min - vår vardag

Nu är denna värme borta eller solen och helgen är nu slut med denna helg har vare rätt okej igår var det kalas hela dagen och den var bra...

Somna runt 4 inatt det va mindre bra =/ men men sånna dagar finns juh helt klart... idag ska det bli regn och det gillar jag för är lite lee denna värme som stekt mina ben sen lite kyla som regn bli rätt skönt och mysigt... Nu ska jag dricka en kopp kaffe och försöka bli lite piggare.. . =) Puss och hoppas alla har en bra start på dagen...

Kärleken till sina barn är obeskrivliga  <3

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-07-08 12:23:51

Härligt att det kommer lite regn, det ha ju varit så varmt i några dagar, mig spelar det ju ingen roll oavsett då jag inte får njuta av vädret ;) jag ligger ju där jag ligger, tråkigt som tusan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela