Vår dag

Publicerad 2012-07-17 00:01:31 i Min - vår vardag

Hej ikväll ha vi vare ute och fixat det sista på den nyinköpta grillen och det blev super gott sen efter de har Karln fixa lite mer på uteplatsen det bli så snyggt så förresten så har jag målat idag riktigt kul om man inte ha små barn som gråter precis just då:/ men bättre i morgon då ja ska måla igen :) Mina två små skruttisar sover hårt theja va vrång att lägga sig idag igen det är så jobbigt att höra henne skrika då hon ska sova men bara stå ut men jobbigt är i de i mammahjärtat finns inte ord hur min kärlek är till Mina barn älskar Er massa mest.. Den är obeskrivlig min familj mitt allt<3

Kommentarer

Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Publicerad 2012-07-17 12:45:40

Sommar det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela