Hellu

Publicerad 2012-06-10 11:53:19 i Min - vår vardag

Idag är det söndag snaart måndag  och en helt ny vecka min lilla sessa blir redan 6 dagar imorgon... tiden går fort snart gått en hel vecka... Imorgon ska vi in på kontroll igen...


Fick höra idag om min vän att hon åkt in för hon hade värkar alltså förlossningsvärkar så sitter bara och tänker på henne nu så inte lilleskrutt kommer för tidigt... Håller alla tummar och tår gumman att allt blir bra och att den stannar länge til...


Nu ska det göras lunch här och invänta barnen som gick ut och gick men tar riktigt lång tid på sig så lär väl få gå och kolla snart vart de tog vägen... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela