Ja 2 dagar kvar

Publicerad 2012-06-04 15:13:18 i Min - vår vardag

Då var det endast två dagar kvar till bf vad tror ni ? kommer hon komma ut på den dagen hon är beräknad eller kanske går över tiden? huva är å rädd nu vill inte gå över vill ha henne ut nu vill inte gå längre med detta sen har jag en unge här som är så tjurig så fort hon inte får som hon vill så slå vi huvudet i golvet huva så ont det gör då hon gör sådana saker...  Mammas underbaraste tjej trodde ja aldrig skulle göra sånna saker då men de gör hon då hon inte får som hon vill... Bättre idag då syskonen kommer hem så kanske hon får leka med dom
sen så kanske bebis kommer så ha hon henne med =)
Tänk att jag har snart två underbara flickor =)

Iallfall inte mer med de hoppas lillan komma snart...
Idag så fick vi besök av finaste johanna och det va så trevligt så och sedan pratstund oss imellan känns skönt tack för idag finisar!!! Sen dök jocke malin upp med trevligt :)  har haft en bra dag het enkelt men är rätt slut så blir tidigt... Puss

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid i v. 38 ♥

Publicerad 2012-06-04 15:37:09

Nu är det inte långt kvar! :D Jag kommer bli chockad ifall du går över tiden. Några känningar?

Kram

Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Publicerad 2012-06-04 16:14:33

Tror det blir imorgon... på eftermiddan nån gång! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela