Onsdag

Publicerad 2012-06-20 20:16:05 i Min - vår vardag

Då var det kväll igen då Idag blir lillgrodis 2 veckor gammal oj tiden springer iväg nyss låg du på mitt bröst :P mammas gos.... härligt väder har vi haft idag med och trevligt besök med och sedan har vi vare hos lena och kent och fikat mycket gotta =) Nu sitter jag häör och lyssna då theja skriker och inte vill sova alls fast hon är super trött och har bara sovit en halvtimme på hela dagen och dåär vi inge bra humör alls =/ barnen duschar och jag kikar lite på kläder som ska beställas ikväll en jacka och en klänning får duga =) superfina kläder från rutstore.se
ne nu ska de fortsättas här ska fixa lite välla sen får jag se vad som sker puss från oss

Kommentarer

Postat av: Malin - mamma till Savannah

Publicerad 2012-06-20 20:41:28

Ja tiden går då fort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela