Sjuk theja

Publicerad 2012-06-12 01:28:13 i Theja

Matten är här och jag har ett sjukt barn som är vaken och mår inget visare alls det kändes i mamma hjärtat då stortjejen gråter lite titt som tätt i sin säng men sätter sig inte upp då förstod jag att nått inte stämde å hon va het så tog upp henne å gjorde välling men ville inte ha så drack lite saft istället sen la sig med pappa å sov å nu ligger vi 4 st i sängen jag matar lilla juni medans pappa m försöker få stora t sova.. Mammas sjukling de gör ont i mammas hjärta då du må så här <3 älska dig mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela