Sommar?

Publicerad 2012-06-17 11:26:53 i Min - vår vardag

Vart tog sommaren vägen tro? det är iallafall 15 grader ute men molnen är framme och just nu blåser de lite men förr va det vindstilla... mina små troll sover nu båda två så ska väl dricka upp min kopp kaffe som jag väntat på så länge så ska jag väl ut en stund hade ja tänkt se om huvudvärken släpper...  idag få vii besök av vår fina vän jannike vi ska grila lite hade vi tänkt och bara mysa på... Vad gör ni idag har ni sommarvärme sol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela