En av mina Värsta dagar...

Publicerad 2012-03-21 14:30:31 i Familj

Hej vet inte vad jag ska göra detta har vare en av mina värsta dagar i mitt liv...
Theja har bråkat på mig sen vi klev upp och jag har försökt lekt med henne men har haft huvudvärk som inte heter duga men hon trottsar för fulla muggar hon pekar på saker och ska ha allt får hon inte minsta lilla så har hon blivit arg och slå sitt huvud i golvet och skriker och bli ledsen å arg och det gör så ont i mammas hjärta att hon gör sådana saker mot sig själv... sen efter hon sovit ett tag blev det rätt okej en stund tills jag börja känna att jag mådde sämre nu mår jag illa så blev helt blöt av svett och theja kliver på mig och blir ledsen ddå jag känner att sitt inte på mig då jag håller på kräkas nästan ,åhhh vilken jobbig dag jag har med mitt älskade barn
Nu har jag fått henne i sin säng här breve och dricker välling medans jag ha sprunge på toa för jag mått pyton men ha inte kräks ännu men har gärna vilja att stoppa fingrarna i halsen å spy så kanske de släpper måste juh vara något jag käkat och denna huvudvärk har jag med och det värka juh vara nått eftersom jag känner mig såhära.. =( 

Snart kommer evelina hem som tur är så kanske hon har lust och hjälpa mig lite med henne så får jag ta en dusch och vara ifred en stund så jag får ork att ta hand om min lilla skrutt som är så bråkig med sin mamma idag...

Kommentarer

Postat av: Maria♣

Publicerad 2012-03-21 14:40:46

ucha jobbigt med såna dagar :( jo de är bara bra med oss kramar :) hoppas du få en bättre dag senare :)

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-03-21 15:56:46

Åh fy för sådanna dagar. Hoppas elins vill busa med henne en stund! Alla vi mammor behöver ibland andas och vara ensamma. Hoppas illamåendet går över.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-21 15:57:29

Evelina sskulle det stå

Postat av: Malin mamma till Savannah

Publicerad 2012-03-21 21:37:39

hoppas huvudvärken är bättre nu då<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela