Fredag!

Publicerad 2012-03-23 08:40:51 i Min - vår vardag

Då var det dax för mvc i dag gud så skönt och sen så kul att  få höra det lilla hjärtat slå =)
Ska bli skönt att få komma ut med för idag har jag en till illamående dag hoppas på den släpper ska den fortsätta såhär så vill jag nog ha tabletter för det för illamående är nått jag har svårt för som jag alltid haft svårt för...

Theja är klar hon för att åka och själv sitter jag i en klänning och försöker få i mig nyponsoppa sen efter det ska jag klä mig mannen är ute som vanligt så vet inte då han är klar men det märks juh..

Ne vi hörs senare då  vi kommit hem ha en bra start på dagen mina finisar!!

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-23 11:33:59

Hur gick det på mvc idag? :D Roligt att vi båda skulle dit.



Sv: Ingen magsjuka här! Bara jobbigt illamående :/ Man orkar knappt med något när man mår så illa. Idag har vi jätte fint väder. Satt innan ute med sonen och fika lite :) Varmt och skönt! Ni då?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela