God kväll söndag!

Publicerad 2012-03-04 18:03:14 i Min - vår vardag

Hej alla kära där ute idag har vi haft främande av min käre mor och morbror och min mormor hehe =)
Theja har vare så glad idag och de är så underbart att se det lättar mammas hjärta då du ler så där :) mammas goos  Jag har nyss kommit ur duschen och nu badar alla barnen 4 ungar i badkaret bubblet...

ängtar så mycket efter vår bubbelpool ute det är så underbart skönt att doppa sig och bara sitta där och njuta av allt...  ikväll blir det wallander för oss och mys framför tv i vardagsrummet för nu har valparna bytt plats till ett annat ställe eftersom nu är det bara två sötnosar kvar!!! 

Hur har ni haft det i helgen tro? bamse kram från mig till er... Ha en bra söndag!!!

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-03-04 21:12:40

Visst är det härligt med barns leenden.

Hur dålig dag man än har, så kan det vändas på ett kick då det kommer en liten med sitt största leende fullt påskruvat :-D

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-03-05 08:47:28

Sv: Ja, min sambo säger oxå att han tycker min mage har växt mycket den senaste tiden.. Jag bara tittar på honom och frågar vart då? Haha :)

När det gäller Theja så tror jag att hon förstår att det har kommit ett syskon när bebisen väl har tittat ut! :)

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-03-05 15:21:54

Sv: Ja, man känner sig så jäkla maktlös när man ringer och vill komma till vårdcentralen på kontroll, men man blir bara nekad att komma. "Det är bara ett virus han har" säger dom hela tiden.. Kom och kolla på lillgrabben då lixom.. Han har ju bara legat knall pall nu i snart 4 dagar stackaren! =/ Han har börjat klaga på att han har aj i halsen och öronen. Ringde och påpekade detta nyss, men samma svar som vanligt!

Är han inte bättre imorgon så tänker jag ringa igen och säga att vi måste få komma så han får medicin! Att ett litet barn bara ska behöva lida så här mycket! =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela