Plocka och dona

Publicerad 2012-03-29 11:39:22 i Min - vår vardag

såg så fint ut i morrse med sol å allt men nu då man tittar ut så ser man bar alite sol längre bort och sen blåser det en massa bara för man vill ut och gå men ska ut senare iallafall så theja får lite frisk luft och mamma med :P
Just nu har vi städat lite i vardagsrummet  och sedan har jag försökt fått theja att se lite på tv de gick sådär dansar hellre framför tv och sen riva ner alla saker i bokhyllan så nu har mamma plocka bort det mesta för jag orka inte ta upp det och hon vägra lyssna så klart :P 

I helgen ska vi på dop himla kul ska det bli... =) Ne nu fortsätta då hjärtat sover Hundrana ska ut nu och katten =)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela