Tisdag

Publicerad 2012-03-20 09:14:31 i Min - vår vardag

God morgon alla lite svårt att skriva då jag har en tös i knät som inte vill sitta stilla en sekund...

Idag är det en dag som känns lite jobbig  vaknade imorrse att allt kändes lite jobbigt och konstigt vet ej varför känner inte bebisen i magen  men kanske kände jag henne imorse i sängen innan ja klev upp men vet inte riktigt hundra så jobbigt och sen är theja så tjurig idag jag hoppas det verkligen vänder.. Ne alla kan inte vara på topp varje dag heller...  Imorgon kanske en vän ska komma förbi himla kul då hon har en liten bäs med sig som bara är 2-3 månader gam man längtar som tusan efter att bli mamma igen =) att få ha mina två flickor hemma,

Ne nu ska jag försöka på nytt med en kopp kaffe Ha en fin tisdag finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela