gårdagen

Publicerad 2012-05-29 10:27:59 i Min - vår vardag

dålig bloggning från mig igår
börja dagen med att åka på bm i härnösand och sedan hämta theja sen fick vi åka akut ner till förlossningen för hjärtfrikvensen sjönk på bebis och sen så blödde jag fast det var för dom kände på mig och kollade läget...
Men det var falskt alarm så vi fick åka hem igen men nu till morgonen så tror jag min slempropp gick men det märks senare .. Men snart är det dax och jag längtar såå enormt mycket på lillpluutt ska komma till oss... 
Är så lee dessa onda sammandragningar så blä för dom...  Men bäst av allt idag är att jag har min älskade lilltjej hemma mammas goos men hon är lite kinkig idag vet ej varför och går var hon så glad att se mamma hhii =)
Mammas allt <3 

Nu ska ja försöka få i mig nått mår riktigt illa idag...  sedan ska jag vila då lillhjärtat vilar... hur var eran dag igår ?

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-05-29 15:34:23

Lova att ringa till förlossningen om du fortsätter att blöda. Det är väll inte bra att göra det p.g.a infektioner och sånt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela