Good dag

Publicerad 2012-05-25 13:36:07 i Min - vår vardag

Då har besöket åkt vidare alltså hem...  tackar så mycket för ett trevligt besök syster =) och min mormor kom också med trevligt trevligt. ..

Idag sov vi ut kan ja lova har sove typ 0 inatt har sprungit på toa hela natten och trott att bebisen sklle sparka sönder blåsan det brändes till då å då skitjobbigt faktiskt :/ så där har vi varfär ja vare så trött imorse skulle ha kleve pp och ringt ett samtal så nu får det bli en fint mail isstället till henne så dom kan läsa åså tills måndag... skulle nämligen fått tag på bvc men ska juh till sjukan på måndag så kan jag juh passa på å kolla om jag får tag på henne där =) hehe

theja ha nyss somnat och meja leker på sitt rum först satt hon här och bara glodde och såg ut att ha så tråkigt så fick skicka iväg henne på rummet å leka eller se tv.. Hettan är här nu det är så varmt fast solen inte skiner nu så är det riktig sommar värme och de är juh helt underbart de =) Hoppas den stannar med...  Hoppas ni alla få  en fin fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela