halloj =)

Publicerad 2012-05-24 14:40:09 i Min - vår vardag

Idag har vi vare ute hela dagen en sålänge och dagen är juh inte slut ännu
Det är just nu 29 grader ute helt sjuk så skönt det är och lite färg har man fått också stort smile hihi
Theja blir alldeles svettig då vi går ut röd om kinderna... :P 

Idag så har jag inte en susning vad vi ska käka för middag står helt silla och sen är jag så matlee på de... 
så  får se va det blir... snart kommer evelina hem och sen resten av familjen kommer vid 5 skönt att dagen snart är slut....



Idag är det dagen jag går in i vecka 39 38+0 hihi vill att bebis ska komma nu jag har gjort mycket nu för att hon ska kika ut mycket promenader  å så... men massa sammandragningar har jag och magen är sisådär ibland men ingen bebis det är precis 13 dagar till BF men hoppas på tidigare sista besöket hos bm på måndag!!!

Hoppas alla har haft en lika fin dag som oss =) 

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-05-24 16:11:11

Jag har faktiskt ingen matlust idag nu när det är så varmt ute.. Jag bara dricker och dricker så det känns inte som jag gör något annat än att springa på toaletten och kissar hela tiden! :P

Nu börjar det dra ihop sig inför förlossningen snart ju! :) Är du nervös eller tar du det som det komemr? Har ni kommit på något namn till tösen ännu? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela