Happy friday

Publicerad 2012-05-04 21:58:05 i Min - vår vardag

Ne lee jag är på detta med att lägga upp video här på bloggen den kommer ju inte upp de stå att att jag kan ej lägga upp fler i timmen ne ha juh inte gjort det ha prövat två gånger nu på hela dagen men den ha inte dykt fram ännu så himla störigt att det jämt jävlas då ja ska lägga upp video från videofyme hoppas den dykt fram till i morgon inte mer Ne det äh vi har haft en myskväll med ett bubbebad ute och nu ser vi tv i sängen och jag skriver här lite och kollar bloggar... Nu bli det film happy Gilmore. Kram

Kommentarer

Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Publicerad 2012-05-05 10:19:21

Go´Morron!



Blev det någon hockey igår kväll... Vad gillar du Hockey- VM...



Hiss eller Diss??? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela