Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 20:06:20

Jag tror vi kollade på upp datumet på nån sida och fick det datumet och gjorde den då :)

Du måste göra en helt ny header om man skall ta bort det. :)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 20:19:38

Åh så svårt att förklara. Men för att ta bort texten måste du ta bort hela bilden också. Om du förstår? Det är gjort tillsammans. :) Det gör man inne på kodmallen. :)

Sen kan man enkelt fixa en ny header, Nya bilder, ny text och sätta dit. Ja, jag kanske tycker det är "busenkelt" men jag är urusel på att förklara och allra hellst via en text ;)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 20:31:50

yes, hade ju kunnat hjälpa dig att ta bort den, men har inte tid ikväll att göra en ny header, kanske hinner göra en imorgon.

Om du mailar bilder och vad du vill ha för texter, färger och lite önskemål. Så skall jag se vad jag kan göra. Och ditt inlogg förstås, annars blir det svårt. Du får gärna maila över bilderna ganska snart så jag kan se hur jag skall göra, det tar ju en stund :)

Maila till [email protected]



Det är bara ett erbjudande, du behöver inte om du inte vill, men kan vara snäll att fixa den! :) (Du vet ju hur jag funkar)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 20:32:44

eller om du tar det via facebook. Bestäm själv var du vill skriva hur du skall ha den! :)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 20:32:47

eller om du tar det via facebook. Bestäm själv var du vill skriva hur du skall ha den! :)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 22:25:17

Okej, fixar med det imorgon :)

Skall du ha nån text med êller bara bilderna ?=)

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 23:20:35

Sådärja! :) Hoppas den duger! :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela