Ny header ? vad tycks?

Publicerad 2012-05-18 09:05:28 i Min - vår vardag

Nu har jag äntligen en ny header tackar Valeria för det super fint tack tack =)

Igår så hade jag massa sammandragningar mådde illa å allt som fanns typ drack samarin å kunde inte sova å jag har ont i munnen tandvärk :/  Theja vaknade och ville inte sova hon kände nog på sig att mamma inte mår bra... Iallafall somna ja till slut å vakna med att jag hade lite ont imagen så fick gå på toa å göra ett besök å det gjorde ont vettetusan vad de är för fel jaja nu känns det bättre och jag ska äta frukoskt med theja och evelina som är ledig idag.. Hon sover ännu den stora så hon ¨får sova tills hon vakna helt enkelt..

Hoppas alla får en bra fredag en har det inte kommit någon bääbis så den lär inte komma som theja iallafall!!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Saga - mamma till Emilia

Publicerad 2012-05-18 09:45:59

jättefint! :)

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-05-18 09:50:08

Vad bra att du blev nöjd. :) Ja, tänk att jag gick 3 veckor till än där du är nu. :) galet, men man glömmer ju så fort då man får en fin bebis av allt. Bara du inte Går över också, det vore ju lite hemskt. Usch för ond het, dom kan slänga sig i väggen.

Postat av: Malin - mamma till Savannah

Publicerad 2012-05-18 10:38:15

Vad fin den blev :)

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-05-18 11:05:23

Jätte fin! :D Sen kommer den behöva uppdateras med lite bebis bilder. Inte långt kvar nu! :)

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-05-18 16:25:58

Åh,den blev ju jätte fin! :) Jag längtar tills bebisen har kommit ut så jag kan ändra utseendet på min blogg med! =)

Jag har oxå haft så fruktansvärt ont i magen i natt så jag har knappt kunnat sova. Ringde min bm och hon sa att det kunde hålla på så i flera veckor. Det va kroppens sätt att förbereda sig inför förlossningen tydligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela