Onsdag!

Publicerad 2012-05-16 10:33:03 i Min - vår vardag

Då var det onsdag och solen skiner titt som tätt och vädret är inte så pjåkigt 14 grader ute så vi ska ut lite senare och leka och gunga ska theja få göra om hon nu vill :P Jag själv sitter och vntar på ett samtal men anske får vänta tills i eftermiddag vem vet det beror juh på då läkaren ger ett beslut om min kurva.... Hoppas hoppas nu att det är bra och att det inte är så farligt hmm jag vägde mig igår och jag väger mer en jag trodde väger 67 har jag aldrig vägt någonsin måttet på magen var fortfarande samma alltså 32 och hon ligger nu nere och kan komma nu om de är så... :P och det får hon absolut göra vill ha bebis här hos mig nu...  Har nyss ätit lite pytt var super gott och theja lika så tycker samma ser de ut som :P Mannen jobbar och idag var han snäll och släppte ut alla djuren tack älskling =)  Älskar min familj såå mycket ni är allt... <3

Kommentarer

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-05-16 11:59:40

Din mage är precis lika stor som min nu för min va oxå på 32 igår när jag va hos bm.. Vad häftigt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela