Onsdagskväll

Publicerad 2012-05-30 21:27:58 i Min - vår vardag

Hellu då var det kväll :) helt underbart men nu är de så här att jag vill ha barn nu så sätt i gång nu ;p slemmisen den ha iallafall gått de ha jag märkt så nu få gärna vattnet gå med.. I morgon gå jag in i vecka 40 39+0...

Ikväll har vi vare i skogen ha gått uppåt med barnvagnen så ha jobbat lite idag :) va så mysigt i skogen så :) men sen gick vi hem å la theja och hon ville verkligen inte sova och det kändes i mammahjärtat då hon skrek sig till sömns :( det bruka hon aldrig göra så vet inte va hon gå igenom för tid nu eftersom hon vare så i nån dag nu! Vet ni va det kan vara eller gör era små lika nått är grinig å gör illa sig själv då dom inte få som dom vill och vill inte sova alls och en sak till som min tös börja med är att klättra upp på bordet å skratta åt mig då jag säger aj aj inte få man vara på bordet så het ner henne igen å gör om samma sak om å om igen... Ja mamma älskar dig mest endå även Fast du är i en hemsk period... Du är min go tjej endå!! Nu bli de natti för mig puss

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2012-05-30 22:50:21

Barn är klokare än man tror, hon känner nog på sig att lillasyster snart skall anlända. Att du går och hoppas och har ont vet ju hon redan om. Kanske därför det är mer än vanligt, ta det med ro! Kram

Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Publicerad 2012-05-31 09:09:50

sv; tack fina du :)



härligt att gå in i vecka 40 ;D snart har ni med bebis hos er..

känner du något? :)



kramar!

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Publicerad 2012-05-31 10:04:19

då kommer säkert lilla bebisen snart! Hoppas allt går bra för dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela