Morgon

Publicerad 2012-11-23 11:10:27 i Min - vår vardag

Alla ni som kikar in här är så tacksam för alla som kikat in här varje dag :)

Idag är vi typ sjuk iallafall börja bli theja mådde dåligt i morse men värka må bättre nu hon kräktes ut de yoghurt hon åt men äter nu igen å de ha gått några timmar sen dess.. Jag må allmänt dåligt trött å slut så är de då man får dålig sömn på natten å ligger och funderar på allt :( nu blir det lite lunch här sedan kommer de hit en person. Solen skiner och barnen ska få sova ute i vagnen idag hade ja tänkt :) hoppas denna fredag har nå bra att bjuda på :) behöver nå kul eller nått. Kram på Er som kikar in här.

Kommentarer

Postat av: Sotnosen!

Publicerad 2012-11-23 12:14:25

Hoppas det snart känns bättre, kram!

Postat av: momma

Publicerad 2012-11-23 12:54:53

det lär bli bättre hoppas jag du är värd ett liv som alla har kramar till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela