tro hur denna dag bli

Publicerad 2012-10-03 09:07:13 i Allmänt

God morgon alla gooa
Fy så dåligt jag sovit inatt så med det så har jag sprängades huvudvärk och två flickor som är vaken och inte ville ge mamma någon sovmorgon alls idag =/ Tro hur denna dag kommer bli då datorn jävlas med det syns inge det jag skriver förns typ 3 4 sek senare skumt...  Vattnet sprutade ut inatt nere i pannrummet skoj skoj mannen fick ta sig hem och ordna med det mitt i natten då ja skulle ha sovit. Theja ska vara hemma från dagis idag tråkigt nog för henne då men pappa är trött å skulle vila så störigt att jag inte ha ett jäkla klrkort själv å segt går det att läsa å kunna ta det med blä blir en kass dag detta...  
 
Men vill bara säga GRATTIS ROLLE PÅ DIN 2 ÅRS DAG FRÅN OSS I MJÄLLÅ ses till helgen bubbsen...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-03 20:59:55

Han hälsar och tackar å saknar kusinerna. Han har döpt mayas docka till Junie :)
Så hon växer lillan ser på byxorna, får ju nästan ångest att se flickorna känns som hundra år sedan de va med faster, tur jag får klämma på dom i helgen :) miss u all

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela