God morgon

Publicerad 2012-09-26 07:58:00 i Min - vår vardag

Idag kör vi med dag två på dagis..

Just nu sitter jag å är jätte trött bara för man ska göra nått på morgonen är man trött :/ har druckit två koppar kaffe men hjälper inte ett skvatt i morse kom Evelina ner till mig å fråga snällt om att låna en tröja klart hon fick låna bara man är rädd om de så va de ok,
Vädret idag är juh nästan som igår regn å blask typ men regnet ha inte kommit en. Jag hoppas på
En solig dag :) vad har ni för väder då?

Junies fot så söt så liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela