Hjärtat är så förskyld

Publicerad 2012-09-15 23:41:17 i Min - vår vardag

Så klart kom febern tillbaka är
Inte vår stumps bättre tills mån så bli de sjukan lär väl ringa i morgon med för att höra va ja ska göra ögonen rinner å bli tjockt å klibbigt å rött :( gör så ont i mamma då de se ut så här. Vill inte tvätta mer då dj bli ledsen. Febern ligger på 38 nu och näsan rinner med men de gå ut med den bästa näs sugen :) å näs spray.. Ne strumpan bli pigg nu vill ha vår glada å pigga tjej tillbaka.. Nu ska ja sova ifall man måste kliva upp å va vaken med henne..

Skulle ha bjudit på bild idag men ha inte funnits tid över då liten är så ledsen å inte få va med Mami i famnen.. Nu sover hon iallafall till slut ska göra lika nu natti finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela