Så le min hals :/

Publicerad 2012-09-24 22:34:47 i Min - vår vardag

Ligger i sängen å lyssna på lilltjejen å håller tummarna för att hon inte ska få sin hostatack hon ha haft den en gång ikväll då kräktes hon rejält lillgumman som inte få bort det vidriga slemmet :(
Men i morgon blir det dagis för vår stora tjej äntligen vi ha tänkt å bestämde för att i morgon pröva vi :) se hur de gå å ha med lilla Junie hoppas de är okej att ta med henne för dom ? Nån som vet om sånt är okej ?

Hoppas på en bättre natt nu vill inte denna hals ikväll igen de lixom kittlas å bli kall då ja andas Inge hjälper. Ok så mycket babbel från mig de blev ska sova nu hörs mer i morgon
förresten måste visa vad finaste faster Johanna gjort idag till lilla Junie va tycks? Hon är bara bäst

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2012-09-26 08:43:15

jätte söt tjej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela