God morgon

Publicerad 2013-02-13 09:29:30 i Min - vår vardag

Kära ni :) morgonen började med massa gråt och arg theja vägra äta va mest bara sur å ledsen så fick i henne en banan iallafall så är de nått :) tänk att vi ja fått en sån tjurig tjej på sista tiden inget är bra tål verkligen inte ett nej allt ska ske om hon nu vill något då ska vi säga okej tycker hon då säger ju nej då kan hon flyga i taket bitas slänga sig i golvet och skrika å slå sitt egna huvud :/ huva är de 3 års trotts eller vad? Nån som ha liknade eller vare med om de och hur länge kan sådant pågå ? meja och Junie ligger här i soffan med å glo lite på tv och själv är ja trött idag längtar tills lunch så man kanske vakna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela