Jan. 23, 2013

Publicerad 2013-01-23 10:44:28 i Min - vår vardag

Då va de ny dag igen onsdag igår kväll fortsatte ja med min tatuering och så sjukt ont de gör på magen sidan av magen nedan för revbenen komma dö den dagen ja kommer dit alltså nästa gång huva kan inte ligga still en sekund :/ önska ja va klar nu men icke måste fortsätta annars ser de inte bra ut. Theja ät på dagis och de gick bra med lämning idag så skönt Junie ligger å leker med meja.. Vi är nere å ska byta ut varmvattenberedaren som gått sönder.. Rolig onsdag.. Har sjukt ont midjan där ja gadda igår ska läka så det blir fint just nu se de bara hemskt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela