Tyst

Publicerad 2013-01-27 19:17:02 i Min - vår vardag

Mamma här har inte haft nån tid till att blogga så gör så gott ja kan iallafall vi mår bra och har haft främmande av min syster med familj & min mamma så de va trevligt i morgon ska vi hämta min mamma så ska hon sova här en natt för vi ska iväg på viktiga saker dagen efter så blir bäst så.. Just nu ha ja lagt theja å hon skriker som vanligt :/ hata sängen typ förutom då hon somna då sover vi.. Junie ligger här i vagnen klarvaken så somnar väl tidigt ikväll istället pappa m är väl hemma snart åkt i väg å hämtar vår ena bil.. Själv ska ja väl äta nått är så sugen på nått smarrigt :) kram på Er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-27 23:33:05

Trodde barnen skulle vara här, ändrat om dagis och sagt ifrån mig jobb den dagen! Jaja du gör som du vill.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela